5 nøglekomponenter til en vellykket hjemmearbejdsplads


I løbet af de sidste par måneder, er antallet af personer, der arbejder hjemmefra, steget markant. Dette stiller større krav til virksomhederne om at levere en god, sikker og hurtig netværksløsning, der kan opfylde de behov medarbejdere har for at kunne udføre deres arbejde på samme niveau, som hvis de sad på deres kontor.


Baseret på Aruba’ store erfaring med at levere professionelle netværksløsninger til remote og hjemmekontoret, er der særligt fem nøglekomponenter, der er vigtige at fokusere på, for at kunne levere en effektiv og produktiv hjemmearbejdsplads løsning.


1. Brugervenlighed: Når medarbejderne pludselig skifter til at arbejde hjemmefra, handler det ikke kun om en eller anden måde at oprette forbindelse til virksomhedens ressourcer, men lige så meget hvor let det er at gøre det. Afhængig af omstændighederne kan en sikker softwareklient være bedst for en personlig enhed, for andre, ny hardware. Men det er de færreste, der ønsker at bruge tid på at skulle konfigurere deres adgang, hvorfor en automatiseret zero-touch installation er en nødvendighed.


2. Performance: Når først man er tilsluttet, forventer medarbejderne det samme niveau af performance og responstid, som de er vant til at have, når de er på kontoret.


3. Pålidelighed: Enterprise adgangsløsninger er bygget til lang levetid med forbedrede komponenter og udvidet test og har forudset udfordringer som forstyrrelser i deres design. Dette giver normalvis en 99,999% oppetid, som medarbejderne er kommet til at forvente, og dermed også ønsker at have på deres hjemmekontor.


4. Sikkerhed: Sikkerhed er vigtigere end nogensinde i betragtning af den åbenlyse mangel på fysisk kontrol i et hjemme eller remote miljø. Dybdegående zero-trust sikkerhed inkluderer flere faktorgodkendelse, VPN-kryptering og trafiksegmentering og konsistente, rollebaserede it-adgangspolitikker, der anvendes konsekvent på en bruger eller enhed, uanset hvordan og hvor de er forbundet.


5. Management: At arbejde hjemmefra kan ikke betyde "du er på egen hånd", hvis der dukker et problem op. IT har brug for den samme synlighed i fjernadgangsnetværket, som de har på virksomhedskontoret. Det starter med en centraliseret cloud management-løsning, der sporer, overvåger og i sidste ende enten selvheler eller letter hurtig problemløsning, og inkluderer applikationstest og netværks overvågning fra et klientperspektiv.

Disse løsninger fra Aruba kan hjælpe dig godt i gang Aruba Remote Access Points (RAPs): Udvid dit netværk til hjemme- eller små kontorer


User Experience Insight: Aruba User Experience Insight (UXI) gør det muligt for IT-fagfolk at udføre ekstern fejlfinding for medarbejdere, der arbejder hjemmefra, mens de stadig leverer vigtig service og support.


Aruba Central: Strømlin arbejdsopgaver og få synlighed over alle dine eksterne medarbejdere med brugervenlige implementeringsværktøjer og en "single pane of glass". En tre-trins onboarding guide, Zero Touch Provisioning og en mobil app gør det nemt for medarbejderne at sætte en enhed op i deres hjem. Et intuitivt dashboard og rapporteringsfunktioner hjælper med at administrere distribuerede miljøer.


For mere information, besøg Aruba’s Business Continuity and Work From Home solutions page og se Aruba’s Stay Connected webinar series.


Læs mere her: https://blogs.arubanetworks.com/spectrum/five-networking-keys-to-successful-working-from-home/.

Kontakt

Har du spørgsmål, er du velkommen til at tage fat i os.

Camilla Hove Toft: +45 2819 6062, camilla.hove@arrow.com


13 views