top of page

Invitation til Arrow & Aruba Inspirations webinar - onsdag den 13. maj fra 9-11

Updated: Apr 23, 2020


Arrow & Aruba inspirationsseminar & brunch

Vores planlagte Aruba Inspirationsseminar i maj bliver lavet om til et webinar, som afholdes onsdag den 13. maj fra kl. 9-11.00.


Agenda og talere har ikke ændret sig, så du kan stadig se frem til en agenda med fokus på Aruba User Experience Insight samt Aruba ClearPass med Device Insight, hvor Allan Højberg og Kim Filtenborg fra Aruba vil stå for præsentationen

Webinar agenda:

09.00-09.55: Aruba User Experience Insight v./ Kim Filtenborg og Allan Højberg, Aruba

Få indsigt i hvordan Aruba User Experience Insight kan give et live overblik og status på dine kunders netværk, applikationer og services. Hør hvordan løsningen med indbyggede sensorer giver mulighed for at analysere applikationer og netværkstjenester fra et slutbrugerperspektiv, samt hvordan den giver et unikt overblik over installationen og derved kan forbedre brugeroplevelsen, optimere IT effektiviteten og reducere omkostningerne. Sidst men ikke mindst viser vi hvordan den giver en proaktiv overvågning og fejlfinding af såvel det trådløse som det trådet netværk, på applikationer og services.

09.55-10.05: Pause - tank kaffe & stræk ben

10.05-11.00: Aruba ClearPass med Device Insight v./ Kim Filtenborg og Allan Højberg, Aruba

Aruba ClearPass er en platform til adgangskontrol, sikkerhed og styring af både kablede og trådløse netværk. Platformen giver rolle- og enhedsbaseret kontrol og styring ifm. netværksadgang for medarbejdere, underleverandører og gæster på tværs af alle typer netværk. Få indsigt i hvordan du kan implementere og håndhæve alle aspekter af adgangssikring fra én central platform, samt hvordan ClearPass og Device Insight ud fra en automatiseret tilgang hjælper med at få indblik i hvem og hvad, der kobler på netværket. Vi kigger på de mange features og fordele der følger med ClearPass samt giver gode råd til, hvordan du kan gøre det til et aktivt salgsbudskab hos kunderne.


11.00: Tak for i dag

Afholdelse og platform Webinaret afholdes med Microsoft Teams. Ved tilmelding modtager du en kalenderbooking inkl. link til Microsoft Teams webinaret. Vi anbefaler at du logger på 5 min før start, så du sidder klar, når præsentationen sættes i gang.


Du skal selvfølgelig ikke snydes for en god kop kaffe!

Vi havde jo oprindeligt inviteret til seminar og brunch, men da vi ikke må mødes face-to-face, kan vi ikke invitere dig på morgenmad. I stedet giver vi en lækker kop kaffe! Når du har deltaget på hele webinaret, kan du gå ind på Kalles Kaffe og bestille en pose kaffebønner efter eget valg. Vi sender dig en rabatkuponkode efter webinaret, som du kan benytte som betaling for kaffen. Rabatkoden skal benyttes 3 dage efter webinaret er afholdt. Har du spørgsmål til webinaret er du mere end velkommen til at kontakte os.

Kontakt

Har du spørgsmål, er du velkommen til at tage fat i os.

Line Hundborg: +45 2333 7031, line.hundborg@hpe.com

Camilla Hove Toft: +45 2819 6062, camilla.hove@arrow.com


136 views
bottom of page