Sådan håndterer du infrastrukturen i filialer uden tekniske kompetencer

December 20, 2017

Mange virksomheder har i dag nationale og/eller internationale filialer, hvor det ikke altid er muligt at have en teknisk ressource ansat. Det kan derfor være en udfordring med opsætning og vedligeholdelse af it-systemerne, hvilket kan nedsætte effektiviteten i virksomheden markant.

 

Med Aruba Central kan du administrere én eller flere tusinde filialer fra én konsol. Det giver dig synlighed og kontrol over netværket, så du kan have en proaktiv arbejdsgang og undgå nedetid.

 

Med Zero Touch Provisioning fra Aruba kan it-afdelingen sende Instant AP, switche og branch controllere til eksterne sites. Der kan lokale medarbejdere, uden teknisk ekspertise, pakke systemerne ud, tænde og oprette forbindelse til netværket. Konfigurationen pushes automatisk ud fra Aruba Central og dit netværk er oppe og køre på få minutter.

 

Dashboardet i Aruba Central giver dig et overblik over dit netværk, klienter og applikationer. Du kan få detaljerede indblik i performance, bore ned og isolere problemer og identificere tvivlsomme enheder. Det simple overblik giver dig hurtig mulighed for at reagere og tage aktion på problemerne. Herved sikrer du høj oppetid og performance med få enkle klik.

 

Med Central Mobile app til iOS er dit netværk altid ved hånden. Overvågning af hele dit netværk og modtagelse af notifikationer, gør det muligt at reagere, når det er nødvendigt. Du kan sågar provisionere AP, switch eller branch controller med nem stregkodescanning fra din egen mobile enhed.

 

Læs mere om Aruba Central her.

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Please reload

Seneste indlæg
Kontakt

Kristian Bjørnskov

Category Manager, Aruba

kristian.bjoernskov@hpe.com

Bjarne Rasmussen

Partner Sales Specialist, Aruba

bjarne.rasmussen@hpe.com

Line Hundborg
Partner Sales Specialist, Aruba

line.hundborg@hpe.com

Lasse Holm Garby

Aruba Country Manager

lasse.holm.garby@hpe.com